четвер, 28 червня 2012 р.

Модуль № 8 

Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти
Цілком згодна, що  впровадження системи оцінювання, яка вибудовується навколо навчальних потреб учнів, неможливе без участі самих школярів в  процесах оцінювання. Така система більш ефективна і дієва, вона поліпшує якість навчання але вимагає набагато більше часу і кропіткої підготовчої роботи від вчителя. Адже учням потрібно допомогти сформувати в собі нові навички, наприклад:
  •  створювати плани своїх проектів, контрольних списків та форм оцінювання; 
  • використовувати запитання для рефлексії, щоб учні могли обдумувати та оцінювати процес власного навчання; 
  • ставити власні навчальні цілі, визначати завдання та передбачати те, що буде вивчено;
  • визначати труднощі у власному навчанні та стратегій для їх подолання; 
  • надавати та сприймати зворотній зв'язок від однолітків.

Коли мої учні залучені до процесу оцінювання на такому рівні, у них розвиваються навички самоконтролю над своїм навчанням, вини почувають себе успішними та здібними. Але як не просто  переглянути, перш за все, свої особисті погляди на оцінювання, змусити себе відмовитися від стереотипного суб'єктивного підходу, і на власній "шкурі" відшліфувати всі вище згадані навички. Тож успіху нам, шановні колеги, на ниві впровадження ефективного і об'єктивного оцінювання.



Немає коментарів:

Дописати коментар